TK: allereerste bandenparade Septentrio!

Hierna volgen een nauwkeurige beschrijving en een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Ik lanceer ook maar eens een bandenparade. Omdat er nog nooit één is geweest, en omdat ik ondertussen meer dan 70 banden heb liggen :roll_eyes:

Verzenden BE - NL in een gewone enveloppe is 2 euro. Alle genoemde prijzen zijn exclusief afhandeling. Alles is hoogstens een paar keer gedragen en in zeer goede staat. Veel van de banden zijn zelfs ongedragen en nieuw. De korte kant is steeds gemeten EXCLUSIEF gesp.

Ko vintage distressed grijs 19/16 langste 11.4 en kortste 7.3mm 30 EUR
Ko nubuck bruin 19/16 langste 11.7 en kortste 7.6mm 30 EUR

en aangezien deze foto’s niet goed de kleur van de nubuck bruine weergeven:

3 x Christopher Ward Shell Cordovan 18mm met quickrelease bars bruin - zwart - cognac
kleine maat, langste 10.4mm en korste 7.2mm 20 EUR per stuk

BandRbands suède bruine racing band 22/20 langste 11.1 en kortste 7.1mm 30 euro
Abcoro vintage ‘corfam’ replica zwart glanzend racing 22/16 langste 11.6 kortste 7.5mm 35 euro

En omdat bij deze de kleur helemaal niet goed weergegeven wordt op bovenstaande foto’s:

Rios vintage bruin 20/16 langste 11.5 korste 8.2mm 20 euro
Colareb groen distressed 18/19 langste 11.7 kortste 7.5 20 euro
Hadley Roma cordura zwart 20/18 langste 11.8 kortste 7.9 15 euro

2 x Miros nato, ene is stealth grey, andere de standaard olive colour, beide 20mm 20 euro voor de set

5 likes

Grijze Ko is besproken.

Alsook de groene colareb en de 2 miros nato’s.

3 likes

Zwarte CW ook weg.

Bruine CW ook besproken. Rest is nog beschikbaar!

Nog maar es een upje.
Na 4 maanden mag dat toch hé? :wink:

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.