ANDOANDOANDO A-1 Automatic
Te koop: van het eigenzinnige Finse AndoAndoAndo de originele A-1 Automatic. Er zijn van iedere kleurvariant slechts 100 gemaakt. Dit is de uitverkochte “Black Donut” WBSB. Deze is tweedehands in mijn bezit gekomen om eens een lekker dwars ergonomisch asymmetrisch model te proberen. De wijzerplaat heeft goede diepte en texturen. Er is lume op indices en wijzers. Maar het spektakelstukje is de bruut en utilitair ogende, maar toch heel aangenaam passende kast. De stijl past echter niet bij mij en heb het derhalve nauwelijks gedragen. Ik probeer mijn collectie te concentreren, dus vandaar dat die nu voor een zacht prijsje in de verkoop gaat.
Achtergrondinformatie:
A-1 Automatic – AndoAndoAndo
De (gedeeltelijke) inspiratie:
Merk en model: AndoAndoAndo A-1 Automatic Black Donut
Diameter: 37 mm x 42 mm x 11mm.
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2023
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: af te halen in Brussel (eventueel bij voldoende geduld omgeving Voorburg); verzendkosten afhankelijk van lokatie en wensen
Conditie (krassen, werking etc): goede staat, maar gedragen met lichte gebruiksporen (zie ook foto’s). Oppervlakkige krasjes zijn zichtbaar op de zacht gezandstraalde kas ten achterkant. De saffier is helemaal gaaf. Het bijkomende bandje is een tan suede van Duckworth Prestex. De eenvoudig zwart leren originele band is niet in mijn bezit. Slechts gedragen om het horloge een keer of drie te proberen.
Soort uurwerk en kaliber: NH36-A, automatisch, dag-datum aanduiding in Engels en Japans.
Vraagprijs: 180€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.