Tk. Aquastar seatime (vintage)

Te veel horloges in de dozen daardoor krijgen sommige horloges te weinig aandacht en moeten er slachtoffers vallen. Deze mag dus op zoek naar een nieuwe eigenaar. Ben je op zoek naar een vintage horloge in uitstekende staat sla dan nu je slag :grinning:

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Aquastar seatime
Diameter: 40 mm, zonder kroon
Leeftijd: is van begin jaren ‘70, dus ruim 50 jaar oud
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03/2022
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: head only, afgebeelde tropic band is niet bij de koop inbegrepen
Verzendkosten of afgehaald: verzenden kk, afhalen is prima of ergens afspreken als de afstand te behappen is
Conditie (krassen, werking etc): uitstekende staat, zie foto’s, alles werkt naar behoren, onderhoudshistorie niet bekend. De interne bezel draait ook soepeltjes.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch
Vraagprijs: 675 euro (en zoals gemeld, geen ruil)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

26 likes

Nog beschikbaar :grinning:

625 euro :wink:

1 like