TK: Aramar Sea Fury Zomerklatser

Wanneer koop je het beste een cabriolet? Juist in de winter, het beste qua aanbod en prijs.

Dus wanneer is het moment om een zomerklatser aan te schaffen, juist… de winter.

Aangezien ik twee cushion case Aramar Walrus horloges heb, is het tijd voor de Sea Fury om het nest te verlaten.

Deze Aramar Sea Fury komt uit 2017, mooie ook voor mensen met een kleinere pols als ik goed draagbare cushion case diver met een schitterende blauwe wijzerplaat die in het zonlicht helemaal tot leven komt. Zilveren gefacetteerde uur en minuten wijzerswijzers, oranje secondewijxer met een kek puntje, wijzerplaat en bezel zijn voorzien van een dikke laag Swiss Superluminova waardoor je in deze donkere dagen voor kerst prima de krant erbij kunt lezen. De glazen bezel geeft een beetje het vintage acryleffect, de bezel klikt mooi precies en is goed uitgelijnd.

Achterop het deksel staat een afbeelding van de Hawker Sea Fury één van de snelste propellorvliegtuigen ooit

Binnenin tikt een gilded Selitta SW200 automaatuurwerk dat binnen COSC normen loopt, zie timegrapher resultaten

Het horloge is geregeld gedragen en dus is er wel een krasje enzo, nothing major, zie de foto’s.

Let niet op een enkel stofje of vet vingertje op de foto’s.

Horloge komt inclusief doos en de originele donkere rubberen band, oranje isofrane-a-like is optioneel.

Eur. 263,27 excl verzenden

Bij vragen over horloge of prijs PB me gerust

Diameter bezel zonder kroon: 41.7mm
Lengte: 47.1mm
Dikte : 13.8mm
Uurwerk Selitta SW200 automaat
Bandaanzet: 22 mm

7 likes

WEEKENDUP voor deze vrolijke, snaarstrak lopende zomerse vrolijkerd in topvorm!

Bij vragen, opmerkingen over het horloge, het aanbod, de prijs, stuur een PB, ik antwoord zo speodig mogelijk.

Mid week up!

Vragen, een bod… laat het weten per PB!