TK: Bell & Ross BR03-94

Het is weer zover. Eens per jaar krijg ik weer eens zo’n bevlieging en dan wordt elk horloge in de verzameling op de korrel genomen; is het een keeper of niet?

Bij deze B&R was het verdict “helaas niet”. Niet dat het geen mooi horloge is; ik vind deze Instruments ronduit legendarisch met een volledig eigen designtaal. Maar een keeper is het toch niet voor mij. Hoewel ik nog steeds twijfel hoor, as usual :joy:

Ik heb deze van iemand overgenomen die deze slechts heel sporadisch heeft gedragen. Er zitten lichte gebruikssporen op de PVD coating rond de bezel maar voor de rest is hij in topstaat. Op de timegrapher loopt hij ook perfect dus ondanks de ongekende service geschiedenis ziet het er niet naar uit dat dat al nodig is.

Het betreft een full set, inclusief de originele groene lederen band en de nylon NATO-style band. Er zit een nieuwe lederen band op, handgemaakt in Roemenië.

Optioneel verkrijgbaar is een set banden van ABP Concept Paris (nieuwprijs €135). Deze kunnen met of zonder het horloge gekocht worden voor €70.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model: Bell & Ross BR03-94
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2008
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2020
Factuur en/of certificaat: Garantiekaartje
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set; doos/omdoos en alle toebehoren
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide, voorkeur voor afhaal in Ninove, België
Conditie (krassen, werking etc): 8/10
Soort uurwerk en kaliber: BR-CAL301 Automatic
Vraagprijs: €2500

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes

Up en down naar €2400 (zonder de ABP banden)

Nog een upje en er mag nog iets van de prijs af, €2300. Als je nog eentje goedkoper vindt, laat het me weten, want volgens mij lukt het je niet!

Bump!

1 like

Bump & voor €2300 krijg je de ABP banden er gratis bij!

1 like