TK; Boldr Odyssey Freediver Meteo 113 meteoriet dial

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): te koop, geen ruil / inruil

Merk en model: Boldr Odyssey Freediver Meteo 113.
specificaties; 300 meter waterbestendigheid, plat saffierglas, Swiss Superluminova en een 120-klik unidirectionele, keramische lunette. Japans Cal. 9015 uurwerk met een datumfunctie op 6 uur. 40mm (48mm lug to lug) kast gemaakt van 316L staal. De stalen armband heeft een quick-release systeem en een sluiting met micro-adjustments. Het horloge heeft een wijzerplaat van zwart meteoriet gewonnen uit fragmenten van de 4 miljard jaar oude Muonionalusta Meteoriet.
anti magnetisch en bestand tegen schokken en corrosie door zeewater.

Diameter: 40mm
Leeftijd: maart 2021 (nog 1 jaar garantie NL dealer).
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2021.
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set met
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk. Verzendkosten voor koper.
Conditie (krassen, werking etc): hele nette maar gedragen staat; dus krasjes op band en sluiting maar kast, bezel en (saffier) glas is geheel vrij van krasjes. Alleen met bepaalde lichtval is er iets van vage swirls te zien op midden van zijkant kast (3e foto).
Soort uurwerk en kaliber: Cal. 9015 automatisch (42 uur gangreserve). Loopt netjes op timegrapher; 0 tot +8 sec afhankelijk positie.
Prijs (vast): 395,- (kost op dit moment 699 euro bij NL dealer).
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

Het hele setje inkl waterdichte koffertje.

3 likes

En even een upje. Horloge gaat vandaag ook via Marktplaats in de verkoop.