TK: Breitling Avenger GMT II

Helaas, eigenlijk met pijn in mn hart doe ik afstand van mijn Breitling.
Waarom weet ik niet, maar Breitling is een van mijn favoriete merken. Dit model is ook geweldig; echt een Breitling tool watch gevoel, door die stalen bezel met rider tabs. De maat leek perfect, namelijk 43mm, dus wel echt een Breitling formaat maar wél lekker plat, waardoor hij wel gemakkelijk is in de omgang. waarom doe ik hem dan weg? tjah… ik doe hem te weinig om, omdat ik steeds meer mijn kleinere horloges erbij pak (onder de 40mm) en dat wel prettig voelt…

mijn oog is gevallen op de BB58, toch maar wel, ondanks dat er geen datum op zit en dan moet deze Breitling toch plaats maken… bij ideaal budget bleef deze mooi bij me, voor ’ af en toe’ genieten!

Bij dit model kreeg ik een soort encrypted warrantycard, die (als je hem registreert bij Breitling) nog niet een is uitgegeven, want dat is nog niet ‘af’. de band die erbij zit is nooit gebruikt, meteen eraf gehaald bij aankoop en op rubber gedragen…
Wie gaat er voor deze beauty zorgen??

hieronder even de nodige specs EN FOTOS :heart_eyes:

Te koop (doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model: Breitling Avenger GMT II A32390
Diameter: 43mm
Leeftijd: nog geen 6 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: December 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): eigenlijk mint, zie de foto’s, band is nooit gebruikt
Soort uurwerk en kaliber: Breitling 32 GMT uurwerk
Vraagprijs: € 3150,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

![20210502_203622|375x500](upload://qngBUyC7Z8CEcn1tYbGoJtEnRSw.jpeg20210502_203549|375x500 20210502_203450

22 likes

up!

1 like

Up!

1 like

Hemelvaarts upje

1 like