TK: Breitling Avenger II GMT

Zoals ook te lezen viel in mijn advertentie voor de Bell & Ross, overleeft ook deze Breitling de jaarlijkse “culling” niet. Het is een prachtig horloge en ondertussen al de 2de keer dat ik hem in de verzameling heb, maar ik grijp er simpelweg te weinig naar…

Dus (opnieuw) te koop is deze prachtige Avenger II GMT. Het is een horloge met absurd veel wrist presence doordat hij volledig gepolijst is. Dit exemplaar verkeert in zeer mooie staat (hoewel kleine draagsporen absoluut aanwezig zijn, zie foto’s). Het is bovendien een full set dus ideaal voor de fervente verzamelaar.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model: Breitling Avenger II GMT
Diameter: 43mm
Leeftijd: 2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2020
Factuur en/of certificaat: Digitale garantiekaart, COSC certificaat, originele aankoopfactuur!
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos/omdoos/etui + extra schakel
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide, voorkeur voor afhaling in Ninove, België
Conditie (krassen, werking etc): 8/10
Soort uurwerk en kaliber: Breitling Calibre 32 Automatic
Vraagprijs: €2700

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

20 likes

Up en down naar een scherpe €2550

1 like

Upje voor het begin van de week en we ronden netjes af op €2500

1 like

Gereserveerd tot zaterdag!

2 likes

Horloge is terug beschikbaar. Er waren wat teveel onduidelijkheden met betrekking tot de afspraak die gemaakt moest worden met de potentiële koper. We geraken er misschien alsnog uit maar ondertussen geldt; first come, first serve.

5 likes

Weekendbump!

Laatste pricedrop: €2450!

Opnieuw gereserveerd maar ditmaal door een gekende op het forum, dus dat gaat vast goed!

4 likes