TK: Breitling Superocean Steelfish wit

Deze Breitling Superocean Steelfish met witte dial zie je niet vaak. Ik vind hem nog steeds prachtig, maar zijn 44mm blijk ik toch te groot te vinden voor mijn pols. Hij krijgt daardoor geen draagtijd en mag daarom weg

Merk en model:
Breitling Superocean Steelfish met referentienummer A17390

Diameter:
44mm

Leeftijd:
Zo’n 18 jaar (het horloge komt uit 2006)

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):
Sinds juli 2022 in mijn bezit. Als ik hem 14 dagen gedragen heb dan is het veel

Factuur en/of certificaat:
Met factuur van juwelier Burger (is daar in 2019 door inruil verkregen) en garantiecertificaat van Breitling

Originele doos en/of eventuele accessoires:
Komt met Breitling service box en op een originele en haast ongedragen Breitling leren band met Breitling gesp (zie foto’s)

Verzendkosten of afgehaald:
Voorkeur voor afhalen/afspreken. Verzenden kan op kosten en voor risico koper

Conditie (krassen, werking etc):
In zeer nette staat

Soort uurwerk en kaliber:
Breitling kaliber 17 ETA 2824-2

Vraagprijs:
2.250 euro. Bieden mag altijd. In principe ben ik niet op zoek naar inruil

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Onderstaande foto’s zijn gemaakt met mijn telefoon en doen vooral de dial geen recht. Ik zal later betere foto’s toevoegen en ook foto’s van de Breitling service box en garantiecertificaat.

12 likes

Ik sta open voor biedingen.