TK: Bulova Accutron 'TV Spaceview' Referentie 7396

Te koop met pijn in mijn hart, maar omdat ik het horloge te weinig draag een Bulova Accutron TV Spaceview met referentie 7396. Dit horloge is door mij in december 2021 aangekocht vanuit Italie waar het decennia lang in een kast had gelegen. Gerrit van Accutron.nl heeft het daarna onderhanden genomen om het weer in tip top conditie te krijgen.
Helaas draag ik het te weinig en blijft het te vaak in de horloge doos zitten i.p.v. om de pols. Hopelijk kan ik hier iemand anders blij mee maken.

Merk en model: Bulova Accutron 7396 ‘TV Spaceview’
Diameter: 35mm (b) x 40mm (h)
Leeftijd: jaren '70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): December 2021
Factuur en/of certificaat: -
Verzendkosten of afgehaald: afhalen (in Utrecht) en verzenden allebei mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Vintage maar in zeer mooie conditie met een strakke band. Loopt perfect vanwege service en een aantal nieuwe onderdelen door Gerrit van Accutron.nl (maart 2022). De kast is hierbij niet gepolijst aangezien ik het horloge origineel wilde houden.
Soort uurwerk en kaliber: Calibre 214
Vraagprijs: € 1100,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

25 likes

Bump en een kleine prijsdrop naar 1075,- EUR

3 likes

Bij deze een nieuwe prijsverlaging naar 1050,- EUR