TK Camel Active chrono

Hierbij bied ik mijn Camel active chrono aan. Leuk klokje, ook enorm veel naar gekeken maar eigenlijk (bijna) nooit gedragen. Ik vind het horloge aan de kleine kant voor mijn pols maar eigenlijk te mooi om weg te doen. De band is ietswat een lastig ding, heel leuk die ontwerpjes rond de kast maar zeer irritant als je er een nieuwe bij moet hebben. Laat ik het zo zeggen, de band die er nu bij zit die doet zijn werk.

Merk en model: Camel Active
Diameter: 36mm
Leeftijd: mij onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2018
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet aanwezig.
Verzendkosten: naar gewenste verzendwijze
Conditie (krassen, werking etc):de kast heeft wat gebruiksporen, band is niet om aan te gluren.
Soort uurwerk en kaliber: ETA G15 211 (V8)
Vraagprijs: €100

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Een voorstel is ook welkom

Mooi klokje toch? Bij wie hangt hij straks om de pols?

UpUpUp

Donderdag upje

Goedemorgen, zaterdag upupup

Voorstellen ook welkom in dm

Goedemorgen HF, upje voor deze Camel Active chrono.

Upje

Een voorstel is beter dan afstel! Wie oh wie heeft dit plaatje straks om de pols?

Up