TK: Cartier Santos Dumont XL (WSSA0032) ; handopwinder; 100% nieuw en ongedragen

Beste forumleden,
Hierbij bied ik het volgende horloge van mij aan:
Cartier Santos Dumont XL (WSSA0032) ; handopwinder; 100% nieuw en ongedragen; incl doos en papieren.

Het verplichte rijtje:
Te koop. Geen ruil.
Merk en model: Cartier Santos Dumont XL (WSSA0032)
Diameter: 33,9mm | Lug to lug: 46,6mm | Dikte: 7,5mm
Draagt ongeveer als een rond 38-39mm horloge

Leeftijd: maart 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2022 (ik ben de eerste eigenaar)
Certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: aanwezig; alle toebehoren helemaal compleet.
Verzendkosten of afgehaald: verzending voor risico koper. Afhalen kan, maar op openbare plek.
Conditie (krassen, werking etc): Nieuw en ongedragen.
Soort uurwerk en kaliber: 430 MC handopwinder
Vaste prijs: € 5.550,- excl verzendkosten

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

26 likes

:point_up_2:t3:

Prijsverlaging naar een vaste prijs van E.5.050,- excl verzendkosten (of ophalen in Delft).

Dit is met afstand de goedkoopste wereldwijd voor een nieuw en ongedragen exemplaar van de handopwinder Cartier Santos Dumont .
Garantie op de Cartier is 8 jaar (geteld vanaf moment van dat ik hem kocht uiteraard).

3 likes

:point_up_2:t3: