TK: Cartier Santos Galbée 2319 Limited Edition

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Inmiddels heb ik dit horloge alweer een kleine 2 jaar in bezit en ondanks dat ik hem nog altijd met veel plezier draag, wil ik wat budget vrijmaken voor iets anders. Het gaat om een Limited Edition Cartier Santos 2319 uit 2002 in uitmuntende staat, gekenmerkt door zijn fantastische zilvergrijze wijzerplaat wat dit model net wat specialer maakt dan de gewone variant.

Merk en model: Cartier Santos Galbée 2319
Diameter: 29 x 30 mm
Leeftijd: 2002
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Augustus 2020
Factuur en/of certificaat: Factuur AVW aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele Doos, Servicepapieren & Booklets
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen
Conditie (krassen, werking etc): Staat van het horloge is erg goed. Ik kan yo op het blote oog na goede inspectie geen gekke dingen vinden.
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: 5700,- Euro (Veruit de goedkoopste op de markt momenteel)

Kleine toevoeging: Ik ben woonachtig in Zwitserland, maar ik kom geregeld terug in Nederland, Zeker wat betreft de zomermaanden. Dus met een beetje plannen komen we daar wel uit:)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

13 likes