TK: Cartier Tank Must Large 2700euro

Wegens teveel overlap binnen de collectie mag deze naar een nieuwe eigenaar.

Merk en model: Cartier Tank Must Large (WSTA0041)
Diameter: 33,7MM
Leeftijd: 2022 (garantie tot 2028)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin dit jaar
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen omgeving Zeeland (ben bereid stukje tegemoet te komen).
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed (niets noemenswaardig aanwezig). Zie vooral de foto’s. Band is ook in enorm goede staat.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: 2850 (muurvast)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

28 likes

Gereserveerd

2 likes

Wederom beschikbaar.

Een aantal vragen gehad waarom er een service sticker op het horloge zit. Bij dit model komt het soms voor dat het quartz uurwerk een beetje tijd verliest. Dit horloge verloor ook een klein beetje tijd. Toen is die teruggegaan naar Cartier en hebben ze er een volledig nieuw uurwerk, wijzerplaat, en wijzers ingezet (standaard procedure). Dus helemaal nieuw is die vanbinnen. Hier heb ik trouwens alle documentatie van hoor.

Garantie tot 2030. En aan de prijs ligt het niet.

2 likes

2750 voor de snelle beslisser. Geen biedingen s.v.p.

3 likes

Weekend up!

1 like

Bizar dat deze er nog is. 2700 euro en daar blijft het bij. Graag bedrag in titel aanpassen.

6 likes

Up!

1 like

Gereserveerd

7 likes