TK: Cartier Tank Solo 2715

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop: Cartier Tank Solo 2715 uit 2016. Hoewel hij blijft schitteren, draag ik hem vandaag de dag helaas te weinig met de komst van mijn Santos. En zou ik hem graag om de pols zien van de volgende liefhebber. Destijds keurig kunnen kopen van een Nederlandse juwelier op Chrono24.

Merk en model: Cartier Tank Solo 2715
Diameter: 27 mm × 35 mm
Leeftijd: 2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2023
Factuur en/of certificaat: niet van toepassing
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet van toepassing, enkel een generieke horlogedoos van de vorige verkopende partij.
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur persoonlijke overdracht, maar versturen is ook mogelijk (kosten koper).
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat, zie ook de foto’s hieronder.
Soort uurwerk en kaliber: kaliber 690 (quartz).
Vraagprijs: €2.800,-
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

28 likes

Up! :star_struck:

3 likes

Vooruit! Voor m’n HF vrienden maak ik er €2.500 van. :grin::+1:t2: Fijn weekend!

3 likes

Nog één verlaging dan maar!

Heel fair gezien de huidige prijzen en de staat van het horloge: €2.400

1 like

Up!

3 likes