TK: Casio G-shock Frogman GWF-D1000B-1LTD

Merk en model: Casio G-shock Frogman GWF-D1000B-1LTD
Diameter: 53mm
Leeftijd: Op 3-10-2020 nieuw gekocht bij een NL juwelier, garantie tot 3-10-2022
Papieren, doos en eventuele accessoires: Helemaal compleet in de limited box met duikmes, certificaat, doosjes en garantiebon.
Verzendkosten of afgehaald: Af te halen in Oldenzaal of ik betaal de verzending.
Conditie (krassen, werking etc): Een paar keer gedragen dus een paar spoortjes op de buckle, voor de rest zo goed als nieuw, 95/100
Soort uurwerk en kaliber: Module 3445
Vraagprijs: 900 euro incl verzending.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Casio G-Shock GWF-D1000B-1LTD - G-Shock viert een jubilieum van maar liefst 35 jaar. Daarom is deze limited edition ontworpen en slechts 350x uitgebracht. Deze horloges hebben een stalen behuizing in matzwarte kleur. De geschroefde achterplaat is donker gekleurd en gegraveerd met het 35-jaar bestaans-logo dat is gecreëerd met Eric Haze, een bekende grafische ontwerper. De stalen lug op de horlogeband is voorzien vah 3 grote sterren (30) en 5 kleine sterretjes (5), samen 35. Uniek aan dit horloge is het oplage-nummer. Deze staat ook op de lug gegrafeerd.

LIMITED EDITION
Je ontvangt deze stoere klok in een luxe horlogekoffer van sterk materiaal. In de koffer vind je naast de G-Shock ook een duikmes met houder en (been)riem. Een unieke plaat waarop jouw unieke oplage-nummer staat gegraveerd en de (internationale) handleiding en garantie-kaart.

9 likes

Bump

1 like