TK, Casio G-Squad GBA-800-8AER

De ideale vakantie klok, zeg nu zelf, wie wil hem niet hebben. Frisse kleur, hybride, dus een sportwatch die je kunt koppelen aan je Android/Apple smartphone, fungeert dan meteen als fitness tracker en stappenteller.

Nodig? Nee, leuk, jazeker.
Bovendien is dit een kleinere Casio die bij iedereen om de pols past. De maat is net geen 46mm, en dat maakt hem veeeeeel handelbaarder dan de reguliere g shocks die met 52mm veel te groot zijn voor de meeste polsjes.

Ben je hobbyfotograaf en zoek je een model, neem dan deze! Knutsel je graag seiko’s in elkaar, dan is dit een mooie afleiding voor in je zwemvijver, want deze kletser is 200m waterdicht.

Mooie verlichting zodat je in de nachtelijke uren precies kunt zien hoe laat je dronken werd en waar en wanneer je overgegeven hebt onderweg naar huis.

Aan de hand van de getelde stappen kun je zelfs je portemonnee weer terug vinden als deze er nog ligt natuurlijk.

Een multitool dus, in een zomerse knalgroene kleur.
Bovendien met een leuk prijsje.

Ik stond eergisteren in de winkel in Duitsland en het was sterker dan ik, hij riep mijn naam en ik kon hem niet laten liggen.

Helaas voor mij nog steeds te groot, ook al voelt hij nog kleiner aan dan dat hij is.
Ik moet echt bij 41/42mm max blijven.

Max 5 minuten omgehad, als ik dat al haalde…
Staat 999/1000 dus, geen stofje, geen smetje niets.

Compleet met doos, bon en handleiding.

merk/model: Casio g Squad gba800- 8aer
diameter: 46mm, alhoewel de Nederlandse sites 42 aangeven.
leeftijd van het horloge: 2 dagen oud. 25 mei 2018
aanwezigheid van papieren, doos etc: Full set: omdoos, horlogebox, gebruikshandleiding, door winkel ingevulde garantiekaart.
conditie van het horloge: nieuwstaat
soort uurwerk: Quartz, batterij duur 2/3 jaar bij gemiddeld BT verbruik.
verzendkosten/ophalen: persoonlijke overdracht in Purmerend, of verzenden op kosten van de kopende partij.
prijs: 99,- euro.

inruil wellicht mogelijk, verras me.

Let op, voor de gemiddelde marktplaats reactie sta ik niet voor open, lowballers krijgen een gepast antwoord terug. Ik wil deze ook niet eindeloos Uppen, wordt hij verkocht, dan is het mooi, zo niet, ach, ook goed, hij vreet geen brood, dus dan probeer ik het over een jaar weer een keer. :wink::+1:

11 likes

1 keer omhoog…
Met de daarbij behorende prijsverlaging naar 99,- incl verzending. Geen geld lijkt me, voor een fraaie vakantie klatser in een eigenzinnige kleur.

Grijp je kans, anders heb je straks kans dat marktplaats-Henk er deze zomer mee loopt te patseren aan de Spaanse Costa…:sunglasses:

Natuurlijk is afhalen ook mogelijk, in dat geval kost ie 90,- euro.
Ruil liever niet meer, ik heb al iets leuks op het oog.

Concluderend: koop hem nu maar, het mag van jezelf en je weet dat je het wilt, voelt een beetje als het foute uur. Fout, maar o zo leuk.

2 likes

Gooi maar op slot. Ofwel ik heb een verschrikkelijke wansmaak voor klokjes, of de kleur is te fel, of er zitten een stel ongelooflijke vrekken op het forum dis het geld liever gebruiken voor een echte vakantie :wink::sunglasses:

Resumerend, ik hou hem zelf, wellicht went de grootte, hij gaat met me mee naar Amerika op vakantie later dit jaar.

4 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.