TK Casio sgw-300h-1aver / 40EUR of GRATIS. Zie voorwaarden in post

Te koop:

Deze vette Casio. Onlangs verkregen in een ruil, voorzien van een nieuwe batterij want de sensormodule gaf een error. (Vorige eigenaar gaf aan dit niet gemerkt te hebben).

Dat was het dus niet, de error blijft. Ik ben dus bereid m’n verlies te nemen. Horloge werkt verder perfect en is in zeer goede staat!

Dus ben je op zoek naar een goeie deal op een klus/sport en vrijetijdshorloge, stuur me een berichtje. Want wees nu eerlijk, hoe vaak ga je de hoogtemeting gebruiken? :sunglasses:

Merk en model: Casio SGW-300h-1AVER
Diameter: 50mm
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 11/2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: inclusief doosje en alle handleidingen
Verzendkosten of afgehaald: 16EUR verzendkosten binnen Benelux met tracking

Conditie (krassen, werking etc): horloge is in zeer goede optische staat en uitgerust met een nieuw batterijtje. Opgelet: de sensor die de hoogtemeting doet geeft een error! Dit is berekend in de prijs.

Soort uurwerk en kaliber: Casio Quartz
Vraagprijs: 40EUR

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Hopelijk wordt deze snelle up me vergeven. Maar ik had een idee.

De feestdagen komen eraan en jammer genoeg heeft niet iedereen het financieel altijd even goed voor mekaar.

Daarom wil ik het horloge ook schenken, indien je op zoek bent naar een kado voor broer/zoon/vader of neef maar je wat krap zit op dit moment.

Stuur me dus gerust je verhaal en voor de verzendkosten is-ie van jou!

Just don’t forget to pay it forward, wanneer het weer beter gaat.

26 likes

Up

Up ermee

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.