TK: Christopher Ward C5 Malvern Slimline blue, Full set + garantie

Omdat ik de collectie aan het omgooien ben mag deze weg. Ik heb deze erg mooie dresser 3 jaar geleden zelf nieuw gekocht, en enkel bij gelegenheden gedragen. Naar mijn mening is en geen mooiere blauwe sunburst wijzerplaat in de buurt van deze prijs te vinden. Daarnaast past hij onder ieder overhemd gezien zijn 8mm dikte, en heeft hij nog 2 (van de 5!) jaar garantie. Zet er een andere band op, en hij is voor de zomer ook zeker casual te dragen!

Verdere gegevens:
Naam: Christopher Ward C5 Malvern Slimline Blue
Uurwerk: ETA 2801-2 Swiss Made handwinder, erg mooi gedecoreerd met oa geblauwde schroeven, 42u gangreserve
Glas: Vlak saffier
Dimensies: 41mm breed, 8.7mm dik, 20mm bandaanzet
Leeftijd: April 2017, nog 2 jaar garantie

Staat: 85/100. Zeer goede staat met lichte sporen van normaal gebrui. De enige zichtbare gebruikerssporen bij bepaald lichtinval zijn enkele haarlijntjes aan één van de flanken, en een krasje op de rechter bovenlug. Zie foto´s. Glas is krasvrij. Het uurwerk loopt top.

Komt met: Als full set: Het horloge, de originele doos, omdoos, gebruikershandleiding, getekende garantiekaart, rekening, poetsdoekje, originele Italian Shell Cordovan band, handgestikt met vouwsluiting (erg comfortabel, Omega-stijl). Deze band is eventueel ook te vervangen door een andere Christopher Ward band naar keuze (zie laatste foto).

Prijs: 325 euro. Liever geen ruil, maar niet geschoten is altijd mis
Ophalen kan in centrum Utrecht volgens de COVID-19 regels, verzenden is ook mogelijk. In het geval van verzenden wordt hij op kosten van de koper verzonden, wat uiteraard bombproof in bubbelpapier gebeurt.

Ervaringen van mij zijn hier te vinden: Sjoepert

Foto’s (klikken voor betere kwaliteit):

12 likes

Upje, een eerdere ruildeal helaas niet doorgegaan dus weer open voor leuke voorstellen

1 like

Upperdeup

1 like

Zondagavond up

Deze mag ook weer omhoog, een net bod wordt overwogen

Up en down naar 300

Up

Upje

Upperr

2 likes