TK Christopher Ward C65 trident GMT "vintage" euro 760,-

Dit heerlijke dress-diver-gmt horloge in vintage 1655 stijl met de grote oranje gmt wijzer mag vertrekken wegens te weinig draagtijd. In uitstekende staat, geen deuken of krassen. al is er met een loupe mogelijk een swirl te vinden. Dit model is inmiddels uitverkocht bij CW.

In bezit sinds december 2021, dus nog ruim in de garantie, en met de complete doos en omdoos, garantiekaart en een ongedragen – in de stickers – stalen band voor 20/21 cm pols en een extra schakel. De stalen sluiting heeft een fijnafstelling voor een extra 8mm, en quick release springbars. De lederen band is gedragen maar in goede staat. De bezel is eenzijdig draaibaar om een 2e tijdzone aan te duiden of om je max duiktijd in te stellen.

Draagt kleiner door zijn geringe hoogte van 12mm en de slanke kastvorm die mee buigt met de pols, terwijl het toch 150mtr WR biedt en ruim 55 uur gangreserve. Een allrounder/daily dus met heel goede specs.
Prijs ; Nieuw was de set € 1.200,- en de prijs nu is € 800,-. Kan aangetekend verzonden worden voor risico koper.

Handleiding en Specs : c65-trident-gmt.pdf (christopherward.com)

Technical Diameter: 41mm
Height: 12.05mm
Weight: 71g
Calibre: Sellita SW330-2 , 56 hours power reserve - dit is dus de nieuwste versie !!
Case: 316L stainless steel
Water Resistance: 15 ATM (150 metres)
Vibrations: 28,800 per hour (4 Hz)
Lug to lug: 47.1mm Strapwidth: 22mm

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes

:heart_eyes: :+1:

1 like

Geen inruil helaas :roll_eyes: :star_struck: :+1: en deze is inmiddels niet meer nieuw te leveren door Chr Ward, discontinued dus. En nog ruim in de garantie, deze reis- duiker van maar 12mm hoog met draaibare bezel.
Geweldige all-rounder dus.

2 likes

:crazy_face: :point_up: :grin:

1 like

:boom: :+1: :point_up:

1 like

:pray: :heart_eyes: :+1:

:crazy_face: :point_up: :wink:

Het is euro 760,- incl verzenden in NL.

:+1: :pray: :point_up:

:boom: :star_struck: :wink:

1 like

Uppertje, wie maakt me los ?

:grinning: :star_struck: :rofl:

Mensen, gmt, duiker, 150 mtr WR, draaibare bezel, super Selitta, slechts 12 mm hoog voor onder het overhemd bij het voorstellen aan de ouders van je vakantie liefde … voor minder dan de prijs van 1 week vakantie die toch niet doorgaat omdat Schiphol dichtslibt ?

2 likes

:crazy_face: :laughing: :+1:

Up