TK: Citizen Alarm Date in prachtstaat.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Wegens mijn terugkeer in het urbex wereldje, staat de horlogehobby op een laag pitje, en heb ik besloten om de collectie een beetje uit te dunnen.

Dus deze mooie Citizen Alarm Date mag op zoek naar een nieuw baasje.

Prachtig horloge, in een zeer mooie staat voor zijn leeftijd. Volledig functioneel, loopt goed, en voorzien van zijn originele beads of rice band die dankzij de extender tot 19,5cm polsen te dragen is.

Vorig jaar heeft deze een nazichtje gekregen, waarbij het uurwerk is afgeregeld en schoongemaakt. Dus je bent in principe een tijdje gerust als je geen gekke dingen ermee doet.

Merk en model: Citizen Alarm Date
Diameter: 37x43
Leeftijd: 1968 volgens serienummer
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2021
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: alleen horloge
Verzendkosten of afgehaald: kan beide. Verzenden voor koper of ophalen te Tielt-Winge, BE
Conditie (krassen, werking etc): zeer mooie staat.
Soort uurwerk en kaliber: citizen handopwinder 21 jewels
Vraagprijs: 475 (vast)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

Upje voor deze beauty.

Niemand interesse? Ze zijn vrij zeldzaam in deze staat, MET bracelet.

1 like

:arrow_up_small: :up:

Nou jongens, deze beauty snakt naar wat polstijd !

Wie o wie?