TK: Citizen AW1244-56E - Titanium - als nieuw

Te koop wegens overcompleet.

Merk en model: Citizen AW1244-56E Titanium
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: juli 2021
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: -
Verzendkosten of afgehaald: beide - indien verzending, dan enkel verzekerd via BPost of PostNL.

Conditie (krassen, werking etc): Als nieuw, nooit gedragen, band nog op originele lengte - Enkel een inscriptie op de achterplaat (25 dienstjaren), gemakkelijk op te lossen door er een nieuwe achterplaat op te plaatsen en sowieso niet zichtbaar met het horloge om de pols :wink:
Soort uurwerk en kaliber: Citizen J810

Verdere specs :
Binnenwerk: J810 heeft 240 dagen gangreserve; Eco-Drive laadt op met elke vorm van licht.
Materiaal kast en band: Super Titanium met gepolijste goud- en zilverkleurige elementen
Band: 23 mm geïntegreerd - Super Titanium
10 ATM
Glas: saffier
Gewicht: slechts 99 gr. !

Vraagprijs: €140 - nieuwprijs €259

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u vragen of interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes

upje

Een goed bod wordt altijd in overweging genomen :wink:

Nog een upje :-).

-10%: €125

Ongedragen titanium eco-drive met safierglas en 10 ATM. :+1:

Dit zou een mooie kunnen zijn voor de feestdagen die er straks weer aankomen :wink:

1 like

Heel even een aanvulling. Een uurtje na de vorige up, I know, hoop dat dit nog kan omdat het ook geen invloed heeft op de volgorde voor andere leden voor zover ik zie. Indien niet, dan verwijder ik dit heel graag weer.

Naar aanleiding van een vraag via pm:

Dit horloge is bi-color (niet helemaal duidelijk op foto blijkbaar): lunette en kroon zijn goudkleurig.