Tk: Citizen bullhead 8110

Hierbij bied ik aan mijn jaren 70 Citizen bullhead chronograaf aan. Ik verkoop het horloge omdat ik wat anders op het oog heb.

Het horloge verkeerd voor zijn leeftijd in een goede staat. Het horloge is VOLLEDIG orgineel met geen aftermarket onderdelen. De band kan versteld worden tot een 17,5/17,8 cm pols. Begin dit jaar is het horloge compleet geserviced door een forumlid en is er ook een nieuw glaasje geplaatst. Het glas is uiteraard ook krasvrij.

Helaas werkt recent de handmatige opwind niet meer en nult de chronograafwijzer niet meer netjes op de 12. Ik heb zelf geen tijd om dit uit te zoeken maar hoogstwaarschijnlijk zijn dit twee kleine reparaties die makkelijk te verhelpen zijn. Hier is rekening mee gehouden in de prijs. Verder functioneert het horloge vlekkeloos en loopt hij goed.

Ik heb geen interesse in (in)ruil!

Merk en model: Citizen bullhead 8110
Diameter: 38mm
Leeftijd: 1973
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 02/02/2021
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): goed voor zijn leeftijd.
Soort uurwerk en kaliber: 8110a automatic chronograph
Een zeer nette en vaste €400

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Up!

Up!

Up!

Up!

Een goed voorstel is altijd welkom!