TK: Citizen CC3005 Satellite Wave (GPS)

Te koop:

Hierbij bied ik mijn indrukwekkende Citizen Sattelite Wave te koop aan. Het horloge is anderhalf jaar geleden nieuw gekocht en ik draag het eigenlijk te weinig. Op internet is genoeg te vinden over dit horloge dus lees je gerust in. Of kijk een leuk filmpje.
Super gaaf is de tijd, datum en tijdzone synchronisatie met GPS. Dankzij de synch via satellieten duurt dit letterlijk een paar seconden. Ik heb ook een atomic Citizen en dat gaat toch altijd wat langzamer en moeizamer qua synchroniseren :wink:

Vrij uniek is de rustige en chique uitstraling van dit GPS horloge. De meeste zijn een stuk drukker en groter. Dit horloge kun je bij vrijwel elke gelegenheid dragen.

Hieronder de gebruikelijke informatie. Bij interesse hoor ik graag van u. Ik heb geen interesse in ruil of onzin biedingen :wink:

Merk en model: Citizen CC3005 Sattelite Wave (GPS)
Diameter: 43mm
Leeftijd:12,5mm
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: juni 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Compleet op manual na. Deze is echter online te downloaden : https://www.citizenwatch-global.com/support/pdf/f150/e.pdf
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor verzenden i.v.m. Corona. Verzendwijze in overleg te bepalen.
Conditie (krassen, werking etc): Prima staat, niet veel gedragen. Glas is krasvrij (saffier). Uiteraard wel de gebruikelijke deskdive sporen. Niets wat je met cape cod niet weg krijgt.
Glas : saffier, anti-reflective
Soort uurwerk en kaliber: caliber F150, ecodrive gps time gestuurd.
Overige : solar power (eco-drive), 7 jaar power reserve, antimagnetic, automatic hands-correction, perpetual calendar, shock detection function, 10 bar waterdicht
Vraagprijs: € 435,-. Geen ruil helaas.
Ervaring met mij als verkoper: @LuckyLuc

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Up en prijs naar €425,-

1 like

Up en prijs naar €415,-

Prijs naar €400,- of ruil tegen een elektrische gitaar. Ben benieuwd of er überhaupt gitaristen op het forum zitten :slight_smile:

Met €390,- is de rek er toch wel uit.

Liefhebbers of blijft deze in de doos?

giphy

2 likes