TK: Citizen Crystron

Bij deze verkoop ik mijn in schitterende staat verkerende Citizen Crystron. Nog zo een van die lade-liggers. Ik hoef er niet al te veel over kwijt. Hij (of zij?) heeft een glossy zware plaat met mooie goudkleurige indices en binnen-bezel die mooi reflecteert. Gebruiksschade op de kast is beperkt tot microscratches (behalve naast de kroon). Geen patina, en een net glaasje erin. Helemaal OEM en de band lijkt haast nooit gedragen, op wat krasjes op de gesp na. Een prachtig klokje voor de citizen-liefhebber.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Citizen Crystron Quartz
Diameter: 35 à 36mm zonder kroon, afhankelijk van hoe hoog meet.
Leeftijd: 70s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022 of zo.
Factuur en/of certificaat: N.A
Originele doos en/of eventuele accessoires: Verkocht zoals afgebeeld
Verzendkosten of afgehaald: Locatie: Noord- België. Verzending uiteraard mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Very very good :slight_smile:
Soort uurwerk en kaliber: Citizen Quartz (8700A, 2 jewels). Werkt zoals het hoort, alsook de datumverzetting.
Vraagprijs: 115 EUR ex. verzenden.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

12 likes

Hij mag snel over de toonbank :upside_down_face:

99 EUR hoppa

1 like

Up!

1 like