TK: Citizen Eco-Drive Radio Controlled Titanium

Hierbij wil graag mij Citizen Eco-Drive Radio Controlled Titanium aanbieden. Wegens de aanschaf van andere horloges moeten er een paar wijken en daar is dit er eentje van. Horloge is gedragen maar in goede staat. Belangrijkste punten zijn:

• Saffierglas;
  • Radio gestuurd dus altijd de juiste tijd;
  • Titanium dus draag super licht en comfortabel.

Hieronder het verplicht rijtje:

Merk en model: Citizen Eco-Drive Radio Controlled Titanium (CB1070-56E)
Diameter: 42mm maar draagt voor mijn gevoel wat kleiner
Leeftijd: januari 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Set is volledig compleet. Omdoos, doos, boekje, garantiekaart, extra schakels, rekening en uiteraard het horloges.
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen of verzenden op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Horloge is in goede staat. Kast en glas zijn krasvrij. Band vertoont wel wat kleine veegjes en uiteraard op de sluiting wat haar lijntjes.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz op zonne energie en het horloge is radio gestuurd oftewel, altijd de juist tijd.
Vraagprijs: Nieuwprijs is 499 euro en mijn vraagprijs is 250 euro exclusief verzenden
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

Upje en prijsdrop naar €175.

2 likes

Verkocht.

1 like