TK: Citizen NB1041-84L

Deze Citizen heb ik pas recentelijk ontvangen en ik heb eigenlijk geen enkele goede reden om weg te doen. Toch is de flipperdrang groot en ben ik verder aan het kijken naar iets anders. Vandaar deze poging om een forumlid eventueel blij te maken met een nieuw horloge.

Het betreft een JDM model van de Citizen mechanical lijn. Ik heb dit model nog niet eerder in Europa aangetroffen en heb dit zelf vanuit Japan geimporteerd (inclusief importheffing). Ik ben de eerste eigenaar en na enkele draagbeurten is het horloge nog in nagenoeg nieuwstaat.

Het horloge heeft een sierlijke kast, wijzers en indices, een mooi saffierglas en een comfortabele stalen band met fijnafstelling. De ster van dit horloge is natuurlijk de prachtige blauwe sunburst wijzerplaat.

Het lijstje:

Merk en model Citizen NB1041-84L
Afmeting 41mm kastdiameter
Leeftijd juni 2019
Uurwerk Citizen Miyota 9011
Glas Ontspiegeld saffierglas
Conditie Kast, glas en band in perfecte conditie. Enkel kleine haarlijntjes zichtbaar op de sluiting.
Toebehoren Volledige set
Levering Ophalen in Houten of aangetekende zending op kosten en risico koper
Inruil Verkoop heeft de voorkeur. Inruil tegen bijvoorbeeld een Citizen Signature zal ik zeker overwegen, mits ik dat specifieke model nog niet heb :stuck_out_tongue:
Vraagprijs €575

Foto’s:

21 likes

Up €560

Up!

Up naar €540

Up voor deze mooie Citizen. Doe een goed bod of ruilvoorstel, ik bijt niet :wink:

En weer omhoog. Prijsverlaging naar €530

Nog maar eens omhoog!

1 like

Omhoog en prijsverlaging naar €515

Upje naar €500

€480

Up!

Gereserveerd

2 likes

Mag een slotje op!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.