Tk: Citizen Orca! Véél Alles, voor weinig geld.

Let op: flauwe grapjes incoming!

De heruitvoering van de Citizen Orca te koop! En boy als je Veel Horloge wilt, ben je hier aan het goede adres. Ik heb best wat klatsers in m’n handen gehad sinds ik begon met de hobby. Er is er géén die me zo het gevoel heeft van een enorm goede klatser vs prijsverhouding.

Véél staal, Véél lume, Véél polyurethaan band, Véél gesp, Veel keramische (denk ik, pin me er niet op vast) bezel en Véél nauwkeurigheid met Veel doorgaan want Eco-Drive. Niet te vergeten: véél presence, ookal verrassend goed draagbaar ondanks al het Veel. Oja een zeer bevredigende bezel klik, van een prachtig uitgelijnde bezel!

En ik hou wel van een Veel Horloge, zowel letterlijk als figuurlijk en was erg blij deze over te kunnen nemen van onze forumcoryfee @Sprinter.

En toen kreeg ik er maar geen klik mee :x::whale2:

Dus deze bijna-nieuwe orca zoekt een nieuw baasje! Wie bevrijdt er Willy?

Te koop en alleen te koop, deze is de laatste die tussen mij en een afgeslankte collectie staat:

Merk en model: Citizen Orca
Diameter: 46mm (ik zei toch Veel, de oorspronkelijke was zelfs 48mm)
Leeftijd: herfst 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): herfst 2023
Factuur en/of certificaat: alleen leeg garantiecertificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: generiek Citizen doosje
Verzendkosten of afgehaald: wat jij wil. Damsko base, werk Utje, vaak ook in Den Haag te vinden. Verzenden op jouw kosten, de prijs is ernaar.
Conditie (krassen, werking etc): ik zie alleen wat plekken van de desk haaien. Te zien op de foto’s. Sprinter heeft hem misschien twee weken gedragen en als het bij mij 10 dagen in totaal is, is het veel.
Soort uurwerk en kaliber: Caliber E168 Eco-Drive solar quartz
Vraagprijs: €165,- en ik verklaar op Poseidon dat ik hem voor zoveel gekocht heb. Weinig voor Veel als je het aan mij vraagt.

De foto’s uit het Orcanarium volgen. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

Ik heb het verkeerd opgeschreven. Héél decent horloge, past makkelijk onder je overhemdmanchet; perfecte beach-to-boardroom!

Geintje.

Da’s dus niet waar, maar hier even een indruk vanaf wat meer afstand van 46mm om de (19cm) pols:

Het is prima te doen, zeker met de korte lugs die snel naar benee gaan.

En waar vooral véél van is als je het mij vraagt, is een ongelooflijk niveau van afwerking voor deze prijs. Geen PP, AP of VC, maar check dit:

Eat your heart out met deze alignment, Seiko!

Wijzers, erg strak

Net als de bedrukking.

En kijk hoe cool de Orca op de achterzijde!

En dát allemaal, dames en heren, voor maar het kleine sommetje van honderdvijfenzestig euro, plus eventueel verzend!

8 likes

Datumpie! Ook mooi gedaan. Als je hem voor het weekend wilt, snel zijn (wil je natuurlijk): t/m donderdag kan ik hem versturen, dan zijn we er 1,5wk niet.

6 likes

Plannen wijzigen, we zijn er nog!

Battle of the Orca’s, hiero op het forum! :whale2::whale: (Ik snap dat dit geen Orca is, maar blijkbaar is er geen Orca emoji. Dus dan maar een walvis).

Rubber vs. staal: wie wint?!? Als je het aan mij vraagt weet ik het wel.

3 likes

1 like

Orrrcaaaaaa!!!

Nog twee weken, dan ben ik in digital detox tot en met Pasen. Gaan we dan verder óf je koopt hem tot dan :heart_hands:

Da’s dus komende woensdag, die digital detox. Vanaf dan t/m Pasen ben ik digitaal onbereikbaar. Ga ik daarna wel weer uppen.

Voor overdracht in persoon wil ik er €160 van maken en dat kan de komende dagen in Utje, Amsterdam en morgen (10-02) in Rotje.

:rose:

Wordt voorlopig de laatste up! En dan zien we elkaar na woensdag weer in april oid. Rotje is niet meer dus Utje of Damsko. Kijk nou toch wat een tof ding:

2 likes