TK: CWC Royal Navy Diver

Te koop:

Merk en model: CWC RN Diver.
Diameter: 41mm, 47mm lug to lug
Leeftijd: 9-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 9-2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: doos, ongedragen nato, instructieboekje en garantiepas
Verzendkosten inclusief
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: ETA quartz
Prijs: 550 incl. verzending

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Als ik heel erg mijn best had gedaan, had ik nog iets slechtere foto’s kunnen maken, maar het scheelt niet veel. Indien u desondanks toch interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Toch de behoefte om iets schunnigs te zeggen naar aanleiding van mijn advertentie? Stuur gewoon een pb. Vind ik helemaal leuk.

10 likes

500 piek?

Dit horloge wordt trouwens nooit ‘de James Bond CWC’ genoemd, wellicht omdat opeenvolgende Bond-acteurs het horloge – zowel in de films als in hun privéleven – voor zover bekend nooit hebben gedragen. Toch is er een interessante link. Mike Litoris, die nét naast de rol van derde body-double van Daniel Craig in Skyfall greep, droeg namelijk wel een CWC. Volgens hem zou Craig tegen hem gezegd hebben: “Man, is that an RN Diver? I love that watch, but I’m just not man enough to pull it off.”

Hierbij wil ik dus een lans breken voor ‘de Mike Litoris CWC’.

image
Mike Litoris: “I never understood why they wouldn’t let me be Craig’s body-double.”

16 likes

Deze is nog niet verkocht. Om eerlijk te zijn: ik zou het geld er ook niet aan uitgeven als ik jullie was. Rudimentair ontwerp, geen datum, goedkoop quartzuurwerk en toch nog tamelijk aan de prijs. Door die vaste bandpennen kun je ook niet eens lekker bandjes wisselen. En je bent echt niet opeens GI Joe als je zo’n horloge om hebt, van negen tot vijf op zolder, met jengelende kinderen in je linkeroor en een exotische Zoom-achtergrond om nog iets van levenslust uit te stralen.

Bovendien: maandje doorsparen en je koopt een top afgewerkte handwinder met in-house uurwerk. Ik zou het wel weten!

14 likes