TK: Damasko DC 57 Black

Te Koop: deze prachtige Damasko DC57 Black met full lume wijzerplaat

Werkelijk een schitterend horloge . Uitgerust met de van Damasko bekende technische snufjes zoals de zelfsmerende kroon en pushers en anti magnetische blabla. Het hele verhaal staat keurig op de achterzijde van het horloge vermeld, dus zie foto’s.

Door de dubbelzijdige AR coating lijkt het vaak alsof er geen glas in het horloge zit zo een prachtig zicht heb je op de unieke wijzerplaat!

Merk en model: Damasko DC57 Black.

Diameter: 40mm. Hoogte 13,8mm. Lug breedte 20mm. Lug to lug volgens mij 48mm. Zeer mooi draagbaar horloge.

Leeftijd: **Oktober 2016

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Ik denk een tweetal jaar geleden

Factuur en/of certificaat: Full set.

Originele doos en/of eventuele accessoires: **Ja dus doos en omdoos, Originele factuur, handleiding -garantiebewijs, horloge + Originele zwartlederen Damasko band (gebruikt) met Damasko vouwsluiting, en een machtig mooie cognac struisvogelleder band met originele Damasko sluiting (zie foto’s)

Verzendkosten of afgehaald: kan beide

Conditie (krassen, werking etc): **In goed gedragen staat. Enkel een paar veegjes -minieme krasjes op de bezel.

Soort uurwerk en kaliber: Automatisch ETA/Valjoux 7750. loopt netjes op 1 seconde plus per dag, en met een amplitude van 280. Onderhoud is zeker nog niet nodig de eerste jaren!

Vraagprijs: € 1.199,00
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag)

.

.

14 likes

1150€ voor dit icoon

volledige set!

1 like

Komaan, ik zet hem op 1099€!
Nergens goedkoper.

Ik doe er ook nog eens de gratis verzekerde verzending bij voor 1099!

1 like

Nog een omhoog. Voorstellen zijn welkom. Al een paar voorstellen gehad, maar echter niet naar mijn zin.
Mvg

1049€!
SPOTPRIJS!!
Laatste prijsdaling, anders blijft ie in de collectie.

De struisvogelband is zonet apart verkocht!
De zwarte Damasko doornsluiting wordt meegeleverd!
Nu 1000€ plus verzending.
Wachten heeft geen zin, want lager gaat ie niet!