TK: Damasko DC58 incl. full service (06/2021)

De DC58 komt met z.g.a.n. lederen Damasko band met matchende sticksels incl. blasted gesp.
Nieuwprijs Damasko site EUR 83 incl. verzendkosten

Bij aanschaf 06/2021 heeft een full service plaatsgevonden door een bekend en ervaren forum lid. Tijdens de service zijn gele originele Damasko wijzers (factuur aanwezig) geplaatst, welke het geheel m.i. een stuk dynamischer maken. Het uurwerk loopt zéér accuraat.

De leeftijd is niet van de keiharde en inmiddels 5 jaar oude kast af te lezen, en alleen detailfoto’s geven slechts een enkel teken der tijd weer. Met de matte plaat en uitstekende AR coating is de afleesbaarheid in iedere situatie extreem goed. Ideaal vrijetijds horloge dat buiten kantoor in alle situaties gedragen kan worden, en ook nog eens een echte bandenswapper is.

Voorkeur voor verkoop.
Ruil wordt overwogen tegen Damasko zwarte plaat DS30 / DK32, Oris propilot zwarte plaat recente versie met opgelegde numerals, Longines spirit 40mm zwart of titanium, plus mogelijk andere field/flieger modellen die qua DNA en prijsniveau in dit rijtje passen.
Merk en model: Damasko DC58 (gele chrono wijzers).
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2017, juni 2021 full service
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: juni 2021
Factuur en/of certificaat: Watch passport
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos
Verzendkosten of afgehaald: afhalen, verzending op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): krasje AR coating op 5 uur, veegje buitenkant behuizing op 1 uur. Het veegje zie je alleen als je je pols in een onnatuurlijke houding draait. Verder zoals je van Damasko staal kunt verwachten in nagenoeg nieuwstaat.
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7750
Vraagprijs: EUR 1.300

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Tafel

foto is van 06/2021 na service
Service 1

foto is van 06/2021 na service
Service 2

10

11

6

7

additionele banden niet bij prijs inbegrepen, maar een deel is wel bespreekbaar ter overname.
9

10 likes

Uppie voor dit beest

1 like

Nieuwprijs EUR 2.388 incl shipping. Staat is bijna net zo nieuw. De afschrijving is er, zeker gelet op de recente service, ruimschoots af :wink:

2 likes

200