TK: DIY Watchclub black explorer

Te koop, dit horloge dat ik zelf in elkaar heb gezet via een bouw pakket van DIY watchclub. Mooie kleurencombinatie wat mij betreft, met de zwarte PVD kast icm donkerrode fraaie Sandwich Dial, die de aandacht pakt maar als geheel ook heel rustig om de pols draagt. Ik ben er op uitgekeken, waardoor ik hoop er iemand anders blij mee te maken. Horloge niet meer te krijgen, maar kostte incl. taxes en shipping 230 euro.

Merk en model: Red “explorer” style sports watch with black leather strap | DWC-D03 Maroon Red Sandwich Lume Dial
Diameter: 38mm
Leeftijd: Augustus 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Augustus 2023
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, incl. extra wijzerset
Verzendkosten of afgehaald: Kan beiden, ophalen in Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat (weinig gedragen)
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch Seiko NH35
Vraagprijs: 150,-
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Foto van het web:

3 likes

:up:

Up en prijs incl deze toolset

2 likes

up!

Up! En ik sta open voor ruilvoorstellen, evt met bijbetaling vanuit mijn kant. Idealiter een leuke duiker van ong 40mm met een staalkleurige bezel. Wie weet :slight_smile:

Up! Een burgundy, rode wijzerplaat in je collectie, lekker toch :wink:

2 likes

Up! Prijsvoorstellen en ruilvoorstellen welkom!

1 like

Laatste up (anders blijft hij), vrijmarkt biedingen zijn welkom!

Toch nog een keer een laatste up en prijsdaling naar 110,- incl. verzending

Ik ben veel aan het verkopen dus toch nog een keer een up-poging voor deze :slight_smile:

Deze moet weg om een andere aankoop te gaan doen, dus ik sta open voor ieder aannemelijk bod

Check die mooie sandwich dial :sunglasses:

1 like

100 euro iemand? Horloge in deze samenstelling niet meer verkrijgbaar

Uppppie

1 like