TK: Doxa Sub 300 Professional COSC 2021

Te koop, omdat ik fondsen wil werven voor wat nieuws. Dit is naar mijn weten de eerste keer dat dit model op HF te koop wordt aangeboden, maar hij is uiteraard niet onbekend. Het is echt een geweldig gaaf horloge met genoeg verhaal, maar hij heeft simpelweg teveel concurrentie.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model: Doxa Sub 300 Professional
Diameter: 42, draagt iets kleiner.
Leeftijd: Januari 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Maart 2021
Factuur en/of certificaat: Aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, dus; Doos, travel box, COSC certificaat, garantiekaart, handleiding, tag, alle schakels en aanschaffactuur.
Verzendkosten of afgehaald: Verzending kosten koper (alleen aangetekend) of ophalen in Den Bosch.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat, bijna nieuwstaat. Hooguit wat lichte deskdive sporen op de sluiting. Wat bandenwisselsporen en gebruikerssporen op de achterkant. Geen gekkigheid en zeker geen deuken of krassen.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2 COSC.
Vraagprijs: 2099 euro.

Voor mijn referenties en verkoopervaringen:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Dank voor het gluren en als je iets wilt weten, dan hoor ik het graag!

Mvg Peter

39 likes

Up.

4 likes

Fotootje voor de sfeer:

15 likes

6 likes

Up.

2 likes

Mooie besteding van je dertiende maand! Haal een stukje zomer in huis:

13 likes

Weekend up speciaal voor @Brambo!