TK: Doxa SUB300 Sharkhunter 50th Anniversary LE 67/300

Hierbij bied ik mijn extreem mooie Doxa SUB300 Sharkhunter 50th Anniversary LE te koop aan. Deze limited edition is per kleur wijzerplaat gelimiteerd op 300 stuks wereldwijd.

Merk: Doxa
Model: SUB300 Sharkhunter 50th Anniversary LE Nr.67 van 300 stuks worldwide
Diameter: 42,5mm zonder de kroon
Uurwerk: Eta cal. 2824-2 COSC certified, door Doxa versiert
Leeftijd: 20 juni 2017
Toebehoren: Doxa rubber strap (black, niet afgebeeld) koker, COSC certificaat, garantiekaart, bandtool (ongebruikt), booklet met CD voor PC (niet afgebeeld), DOXASUB book van Dr. Peter McClean Millar, A 50 year Journey (niet afgebeeld), enkele schakels om de band weer op volle lengte te kunnen krijgen.
Conditie: enkele keren gedragen, nooit band gewisseld, minimale desk dive sporen op de sluiting. Band is uitstekend en zeer comfortabel te dragen. Kristal is 100% in orde, kast is top, vanzelfsprekend ongepolijst.
Prijs: 2.100 EUR

Levering: F2F heeft mijn voorkeur, ik ben bereid in Tilburg, Den Bosch, Nijmegen, Maastricht op een neutrale terrein af te spreken. Verzenden is ook mogelijk, tegen vergoeding van de kosten voor verzekerd verzenden.

Laten we het netjes houden, ik heb enkele referenties hier op de forum. Vragen beantwoord ik graag.
Dit is een particuliere verkoop, ik kan geen garantie geven.

Alle foto’s zijn door mij genomen en niet bewerkt.

Nog een link met achtergrondinformatie over deze waanzinnig mooie horloge!

Doxa SUB300 review

Rubber strap in het artikel is hetgeen ik ook nog erbij heb. :slight_smile:

27 likes

Kleine prijsaanpassing 1.999 EUR.

5 likes

Weekend up!

5 likes

Kerst Up!

Merry Christmas!

4 likes