TK: DUG Purist Type 2 - Moon White - datum en stalen band

Ik heb dit prachtige horloge van Duitse afkomst afgelopen zomer in huis gekregen. Geweldige kwaliteit van een enthousiaste nieuwkomer. Zie mijn voorsteltopic hier: NA: een Duitse nieuwkomer - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Ik draag het horloge graag maar het kriebelt teveel om verder te consolideren. Vandaar dat ik em te koop aanbied. Het horloge loopt ontzettend nauwkeurig met slechts 1 seconde per dag afwijking.

Merk en model: DUG Purist Type 2 Moon White, met datum en stalen band
Diameter: 40mm
Leeftijd: augustus 2025 geleverd
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): augustus 2025
Factuur en/of certificaat: compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet, inclusief Alcantara leren band (uitverkocht, t.w.v. €59)
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw, enkele minimale gebruikssporen op de band
Soort uurwerk en kaliber: automaat, DUG 400 (gebaseerd op Sellita SW 400)
Vraagprijs: €1150

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

14 likes

Up