TK: Elgin Big Eyes Chronograaf Valjoux 92 (Heuer Ref: 3645)

Te koop een prachtige Elgin ‘Big Eyes’ Chronograaf met het caliber Valjoux 92. Dit is een Elgin ‘branded’ Heuer Referentie 3645 met als enig verschil de naam op de wijzerplaat, de caseback en het uurwerk. De kast, wijzerplaat, wijzers en uurwerk zijn hetzelfde. Zie als laatste foto een voorbeeld van een Heuer brochure met de 3645 erin.

Merk en model: Elgin ‘Big Eyes’ Chronograaf Valjoux 92
Diameter: 36mm, zonder de kroon gemeten
Leeftijd: Ca. 1960
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2017
Papieren, doos en eventuele accessoires: komt met een Lord Elgin doos en omdoos. Deze zaten bij het horloge toen ik het heb aangeschaft, maar de chronograaf is niet geleverd met deze doos en heeft iemand er later bijgevoegd
Verzendkosten of afgehaald: kan aangetekend worden verzonden of worden opgehaald in Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): De gold-plated kast is in redelijke staat met enkel wat slijtage aan de onderkant van de kast en de kast meet 36mm zonder de kroon. Het uurwerk loopt prima en alle chrono functies werken naar behoren. In 2018 heb ik de pushers laten vervangen voor NOS pushers a 150,- EUR. De wijzerplaat heeft een mooie patina ontwikkeld.
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 92 / Elgin 844
Vraagprijs: 750,- EUR

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Up en pricedrop, nu: 650,- EUR

Dinsdag Drop: 550,- EUR

On-Hold voor een forumlid

1 like

Verkocht, mag een slotje op