TK en in prijs verlaagd: Meistersinger Edition 24h - gelimiteerd tot 24 horloges

Beste horlogeforum leden. Gezien ik een ander horloge op het oog heb - en ik dit jaar de regel heb ingesteld van 1 erin = 1 eruit - heb ik besloten mijn Meistersinger Edition 24 te koop te zetten.

Ik ben de eerste eigenaar van dit horloge en heb het horloge maar zeer weinig (ik schat rond de 20 keer) omgehad en toen met zorg gedragen.

Het betreft een gelimiteerde editie ten ere van het 10 jarig jubileum van Meistersinger. Dit is nr 11 van 24 stuks geproduceerd.

Waar Meistersinger bekend staat om haar ‘langzaam lopende’ horloge spant de 24h editie de kroon, waarbij de enkele wijzer 1 keer per 24 uur een ronde over de wijzerplaat maakt.

Het horloge komt in de orginele doos en alle documentatie zit erbij.

Dan het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model: Meistersinger Editie 24 - (ED2011-2401)
Diameter: 42 mm
Leeftijd: feb 2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): feb 2016
Factuur en/of certificaat: certificaat aanwezig - ondertekend door Manfred zelf :slight_smile: riginele doos en/of eventuele accessoires: doos met boekjes en extra donkerbruin bandje
Verzendkosten of afgehaald: afhalen - afspreken op neutrale plaats heeft voorkeur
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw (98/100) kan niets ontdekken. Zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: ETA (open case back)
Vraagprijs: 1900 EUR.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

Up! En de prijs down naar 1750 Eur

1 like

Up! En prijs nog wat omlaag! :hugs:

Up en prijs naar 1650 EUR

1 like

Up

Up en prijsverlaging naar 1550 eur

1 like