Ik had een pre-order geplaatst en ik ging maar kijken of het wat is. Het is een prachtig horloge met veel invloeden. Een week gedragen. Ik merk toch dat ik vaker mijn Sinn grijp.
Het verplichte (!) rijtje:
Alleen te koop:
Merk en model: Erebus Ascent GMT
Diameter: 40mm, 46mm lug-to-lug, 20mm lugwidth en 12,4mm dik.
Leeftijd: 6-mei-2026. Op de garantiekaart staat 8-mei-2026. Garantie loopt dus tot 8-mei-2028.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 6-mei-2026
Factuur en/of certificaat: Ja.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Kan beide. Verzekerd verzenden is inbegrepen met de prijs.
Conditie (krassen, werking etc): Ik zie alleen bandensporen. Voor de rest prima staat. Kast zou misschien haarlijnkrassen hebben maar niks heftigs als deuken of krassen.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9075. Ik heb het getimed voor een week en het loopt ongeveer +2 s/d.
Vraagprijs: €550. Als het nieuw besteld wordt kost het meer dan €700 door shipping+duties+tax. Ik neem het dus grotendeels voor je op.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hier een link naar de website: ASCENT 40 GMT Black Gilt – EREBUS WATCH
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Nog wat video’s:
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.