TK: Eterna 'Kontiki Super' (550m WR!) €400

Merk: Eterna.
Model/bijzonderheden: ref. 131FTT: Sonic Kontiki Super.

550m WR dus!

Uurwerk: ESA cal. 9162 stemvork of wel ‘zoemer’ met prachtige côtes de Genève. Verse batterij juni 2022. Het uurwerk loopt goed en de datumsnelverzet werkt perfect. De kroon wiebelt een beetje in uitgeschroefde stand. Ranfft: http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&69&2uswk&ETA-ESA_9162

Leeftijd: 1971, zie het serienr. onderaan. Het medaillon is trouwens nog erg scherp te noemen. Butsje linksonder te zien.

Afmetingen: 42mm lengte, 37mm breedte excl. kroon en 12mm hoog.
Staat: volledig origineel en ongepolijst, maar wel gebruikt. De kast heeft de nodige butsen etc., maar we hebben het hier niet over een dresser. Dit is ook de dikke schroefkroon die je moet hebben:

Toebehoren: alleen het horloge.
Vraagprijs: €550 excl. verzending. NB: verzending op risico van de koper.
Overdracht in persoon is mogelijk in overleg. Betaling uitsluitend middels overschrijving.

De in deze advertentie gebruikte foto’s zijn recente foto’s van het daadwerkelijke object. De foto’s maken deel uit van de omschrijving. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is niet toegestaan.

Na jaren verzamelen en vele transacties binnen de HF-community en daarbuiten, kun je met vertrouwen van mij kopen. Zie: Mafkees

9 likes

up

Omlaag naar €450 voor de snelle deal!

Up

up

up

up

Ik kreeg enkele vragen over de staat. De foto’s in deze advertentie zijn gemaakt met een macrolens en spiegelreflexcamera en overdrijven dus details zoals schaduwen, etc. De enige aanmerkelijk schade is dat putje aan de onderkant.

up

up en prijsverlaging naar €400

up

up

up

Up

Up

up

up

up, doe een bod?

up