TK Explorer 1 214270 2020 Geen wachttijden!

Te koop de Explorer. Waarom? Weet ik eigenlijk niet de onrust, de honger en toch de twijfel. Wellicht weer terug naar een DJ op jubilee of misschien een keer heel wat anders zoals een Tudor GMT. Ik weet het niet maar de Explorer is geen blijver. Hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken. Dus geen wachttijd en gekocht in april 2020 bij de AD. Zal hier en daar een swirl op zitten maar kom hem zelf checken ik zou hem 95/100 geven. Helemaal compleet en vaste prijs hij hoeft niet weg! Ik ben absoluut niet geïnteresseerd in een ruil deal.

Merk en model:Rolex Explorer 1MK 2
Diameter:39
Leeftijd: april 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set, inc bezel protector, tags etc
Verzendkosten of afgehaald: Het liefst ophalen. Verzenden volledig op risico en kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als
Mint
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: 6200
Hierna volgt een aantal recente fotoÔÇÖs van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

34 likes

Toch te koop. Wie wordt hier blij van? I know you want it. Advertentie is in overleg met mods terug geplaatst­čÖĆ­čĆ╝

1 like

Verkocht binnen het forum. Koper en HF bedankt, ik ga weer op jacht.