TK Fin Watch Spire 24 uurs horloge (microbrand)

Te koop Fin Watch Spire 24 uurs horloge

Na een vertraging van een jaar is de Fin watch, een Kickstarter Campagne, eindelijk onderweg.
Echter tussen de tijd van het einde van de campagne (30-juni-2017) en nu is er heel veel veranderd in mijn smaak en keuzes. Tot begin 2018 had ik meerdere horloges via Kickstarter waar ik veel plezier aan heb gehad. Tot ik in January van dit jaar mij aanmelde hier op het HF en een hele nieuwe wereld openging. Sindsdien zijn er veel veranderingen en inkomende en uitgaande
horloges geweest. Mijn smaak is meer richting vintage, space heritage en duikers gegaan.

En toen kwam de melding dat dit horloge, die ik al bijna vergeten was, eindelijk onderweg was.
Natuurlijk ben ik even nieuwsgierig hoe het eindresultaat geworden is (hij kan op elk moment binnen komen volgens de T&T) maar dit horloge mag wel direct weg om fondsen vrij te maken voor een ander horloge.
Gekocht voor omgerekend 166 euro (winkelprijs van omgerekend 233 euro).

Functies:

1. 24 uurs weergave middels enkele rode wijzer.
  2. Standaard weergave tijd middels blauwe uur en secondewijzer.
  3. Pulsometer functie op de wijzerplaat waarmee de hartslag gemeten kan worden.
  4. Merknaam verwerkt in de 24 uursindeling (Fin = einde)

Verder heeft het horloge een bijzondere gravering op de achterzijde (zie fotos)

Merk: Microbrand Fin Watches
Model: Spire
Uitvoering: Polished Stainless steel op zwarte leren band.
Uurwerk: Ronda 515.24h
Glastype: Sapphire
Kastbreedte: 41 mm
bandbreedte: 18 mm leer en tot 20mm Nato
Aanwezige straps: 18mm zwart leren band (quickrelease) en 20mm Nato strap.
Aankoopdatum: Campagne eindigde op 30-Juni-2017 en horloge wordt 1 dezer dagen geleverd dus tja
Vraagprijs: 125 euro inclusief verzendkosten.

En nu de fotos alvast van de campagne, fotos van het horloge zelf volgen spoedig.

DSC_8637-632x421

11104157dea3cd3d90e1f369dde73690_original

b7f3d0bcace3908aa0d481b8c3095fd4_original

3 likes

Hij is binnengekomen en moet zeggen die wijzerplaat is mooi geworden. De tweede extra strap stond in eerste verhaal niet vermeld, deze houdt ik mogelijk zelf. Herbij de foto’s van het horloge zelf, let op de folie zit er nog op…

1 like

upje

upje

Horloge is OHPF

Vanwege geen reactie meer van HFer hierbij weer in de verkoop.

1 like

Upje en nieuwe prijs van 120 euro incl verzendkosten

upperdepup

En up. En tegenstelling tot eerder genoemde komen alle straps er gewoon bij.

up

Horloge is OHPF

Verkocht, mag slotje op.