TK: FLINKE PRIJSVERLAGING Seiko SKX009K2 MOD(incl. alle originele SKX onderdelen) €400,-!

Ondanks dat dit één van de eerste aankopen sinds mijn herintreden van deze hobby,ah deze vertrekken. Ik ga ik de collectie wat verkleinen. Deze blijft, ondanks dat ik hem schitterend vind en hij one-of-a-kind is, bijna continu in de horlogekast liggen. Dan heb ik dus liever dat een liefhebber hem wel draagt.

Te koop:

Merk en model: Seiko SKX009
Diameter: 42mm
Leeftijd: 4jr, op 2 handen te tellen hoe vaak gedragen…
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: zomer 2017 ongeveer…
Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos, zaten geen papieren bij bij aankoop, extra schakels Jubilee band, extra Feuermann donkerblauwe waffle band, originele bezel insert, originele wijzerplaat, originele Seiko tag.
Verzendkosten of afgehaald: Excl. verzendkosten
Conditie (krassen, werking etc): 90/100 bandenwissel spoortje en vast een swirl hier en daar, maar erg goed mijn inziens.
Soort uurwerk en kaliber: 7S26
Vraagprijs: €480,-

Wat zit er bij:

• Seiko SKX origineel met Jubilee band en alle schakels. (Jubilee, bezel, wijzers, mineraal glas en wijzerplaat niet gemonteerd, á ongeveer €300,-)
  • Ceramische blauwe bezel(á €25,-)
  • Wijzerplaat origineel Seiko SRPC95K (gelimiteerde versie destijds á €100,- nu niet verkrijgbaar en dus vele malen duurder)
  • oranje insert behorende bij de wijzerplaat (á €20,-, niet gemonteerd)
  • Wijzers met oranje lume uit een andere Seiko (á €20,- weet even niet meer welke :face_with_hand_over_mouth:)
  • Feuermann donkerblauwe waffle band (á €15,- net inimini te klein, maar draagt fijn!)
  • MOD kosten (á €50,- excl. verzendkosten, helaas minuscuul stofje op de rand zichtbaar bij zeer scherp kijken)
  • Double domed saffier glas (á €25,-)
    Al met al heeft hij mij dus minimaal €545,- gekost.

Voel u niet te kort gedaan als ik niet reageer, op ruil reageer ik sowieso niet omdat ik wil minderen.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Er zijn geen rechten aan bovengenoemde verbonden, dit is een particuliere verkoop waarbij ik geprobeerd heb zo eerlijk mogelijk alles weer te geven/vertellen zoals het is.

2 likes

Even onder de aandacht…

1 like

Voor Pasen nog in huis, het kan nog! Als het weer niet mee zit, zorgt deze voor de :sunny: in huis!

1 like

Paas :hatching_chick: upje, nu tijdelijk voor €450,-!

Vooruit, heb goede zin, €440,-. Voor de geïnteresseerden verwacht niet veel daling nog. Er worden al, niet gemodde SKXen aangeboden voor €400,-…

Al wat mensen met interesse, nog geen deal…

Met het betere weer en Koningsdag in aantocht de beste tijd om een horloge te kopen, is vandaag :stuck_out_tongue_winking_eye:

Omhoog en flinke prijsverlaging!!! Naar €400,-!!!
Heb al wat anders overgenomen… Dus geen interesse meer in ruil.

Goedkoper dan alleen de originele SKX’en die worden aangeboden. Deze onderdelen zitten er ook gewoon bij!!! Verder nog de wijzerplaat, double domed saffier glas, etc. Schitterend met dit mooie weer en kan vandaag of morgen nog opgehaald worden voor Koningsdag :crown:!!!

Vier de vrijheid met dit top Nederlandse kleurstelling horloge! Als u twijfelt, stuur eens een berichtje.