TK: Grand Seiko SBGA001 Fullset

Mijn eerste Grand Seiko Spring Drive in de collectie mag naar een andere liefhebber. Het idee was om deze te dragen voor de komende zomer, maar er is al een Breitling Colt 2 onderweg (lekker op rubber).

Merk en model: Grand Seiko SBGA001
Diameter: 40 mm
Leeftijd: certificaat heeft een stamp uit 2010, aangekocht in Amsterdam (niet door mij).
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: Fullset
Originele doos en/of eventuele accessoires: fullset, zelfs inclusief omdoos.
Verzendkosten of afgehaald: verzekerde verzending k.k. of gelieve ophalen
Conditie (krassen, werking etc): Nette staat, lichte gebruikerssporen. Het horloge wordt door mij soms op kantoor nog gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch 9R65
Vraagprijs: €3250
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Mocht je wat willen inruilen, gelieve met foto’s en jouw bod. Voorkeur gaat wel uit naar cashdeal. Absurde voorstellen reageer ik niet meer op.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

22 likes

Dank voor alle reacties, nog geen cashdeal kunnen sluiten.
Breitling Colt voor de zomer is inmiddels binnen :slight_smile:

9 likes

€3000,-

Up!

Nu €2750,- voor een mooie fullset GS!

3 likes

Up!

Deze zoekt in nieuwe eigenaar, ideale daily beater!

7 likes

Omhoog!

1 like

Inmiddels meer dan 5k views👌
Na enkele pb’s te hebben ontvangen, nog geen deal kunnen sluiten. (In)ruil geldt nog steeds, mits mijn smaak.

Wellicht iemand met een strakke Rolex 1601 die wilt ruilen met bijbetaling van mijn kant.

2 likes