TK: Grand Seiko SBGN009 1372/2019

Te koop. Afgelopen juli overgenomen van de eerste eigenaar, maar de klik is er toch net niet.

Merk en model: Grand Seiko SBGN009 50th Anniversary Limited Edition 1372/2019
Diameter: 40 mm
Leeftijd: juni 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Compleet met doos, omdoos, en extra schakels.
Verzendkosten of afgehaald: beide prima, bij verzenden zijn de kosten en het risico voor de koper
Conditie (krassen, werking etc): 90/100. Hier en daar een gebruikerskrasje. Ik zal proberen op de foto’s zo veel mogelijk weer te geven.
Soort uurwerk en kaliber: 9f82 quartz gmt uurwerk met een precisie van 1
+/- 10 seconde per jaar!!
Vraagprijs: €2600
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

13 likes

Omhoog!

1 like

EDIT: het uurwerk is een 9F86! Het eerste quartz uurwerk van Grand Seiko met GMT functie👍🏻

1 like

M’n grail komt steeds dichterbij. De prijs gaat daarom naar beneden naar €2450 of een goed bod!!! (Inruil alleen mogelijk tegen een Omega Speedmaster met cash up van mijn kant :wink:)

Laatste upje! Aanstaande woensdag ga ik ‘m inruilen bij de juwelier dus pak nu nog je kans!!