TK: Grand Seiko SBGR305 LE

Te koop
Deze Grand Seiko SBGR305 LE (het LE nummer en serienummer zijn onherkenbaar gemaakt op de foto’s wegens privacy) is een van de 968 exemplaren gemaakt. Het is de eerste Grand Seiko sinds het merk zelfstandig werd dus ook het eerste met het nieuwe logo. In de Benelux zijn er van dit model maar 3 geleverd via de officiële Seiko kanalen (2 in NL, 1 in BE).
Diameter: 40,5 mm
Materiaal kast: Brilliant Hard Titanium
WR: 100 meter
Wijzerplaat: prachtige diamond dust dial, moeilijk te vatten in een foto. Adembenemend in werkelijkheid.
Leeftijd: 29 juli 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 1e eigenaar
Papieren, doos en eventuele accessoires: ultra compleet, inbegrepen originele factuur van Seiko Boutique Amsterdam ten bedrage van €8.800.
Band: wordt geleverd op de originele alligator zwarte band met vouwsluiting (zie foto’s). De donkerblauwe aftermarket alligator band die nu op het horloge zit, is niet inbegrepen.
Verzendkosten of afgehaald: omgeving Haarlem of gratis verzekerd verzonden
Conditie (krassen, werking etc): geen krassen, geen deuken, nooit gerepareerd. Wel (sporadisch) gedragen dus met haarlijntjes op de glimmende bezel. Ikzelf zie niet zo best maar met mijn 6x loupe zie ik ze wel.
Soort uurwerk en kaliber: automaat, 9S68, 72 uur reserve
Vraagprijs: €6000
Inruilen: nee, tenzij je een (bijzondere) Zenith kwijt wil.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

28 likes

Upje met polsfoto…

9 likes

Past ook mooi op een horloge standaard…

10 likes

4 likes