TK: Grand Seiko SBGS003 95GS (9587-8000) - champagne dial

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: Een Grand Seiko quartz: sinds de GS relaunch in 1988 waarbij dit model met het eerste quartz uurwerk op de markt werd gebracht. Dit horloge komt uit 1990 maar de Grand Seiko kwaliteit spat er na 34 jaar nog steeds vanaf; prachtige lijnen, en idem afwerking.

Het horloge loopt als een zonnetje en is recent nog nagelopen door Jan Ubels. Hierbij zijn de pakking (deze was nog droger dan het rijstpapier dat je krijgt bij een nieuwe GS), en de tirette + stift vervangen.
Het horloge wordt geleverd inclusief originele groene GS doos. De band is nu op maat voor ongeveer 17,5cm pols met nog 2 reserve schakels.

Merk en model: Grand Seiko SBGS003 95GS (9587-8000)
Diameter: 37mm
Leeftijd: 1990
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08-2024
Factuur en/of certificaat: Geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele GS doos
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen of versturen (verzendkosten en risico koper)
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikerssporen die je mag verwachten na 34 jaar. Op de bezel zit een klein putje bij de 16u, maar dankzij ze zaratzu polishing vallen de meeste krasjes enkel op bij bepaald strijklicht.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz 9587A
Vraagprijs: €850
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

En nog wat kiekjes om de pols:

28 likes

Een digitale Nieuwjaars handdruk voor deze lezers :clap:t2:.

Wie heeft nog niet genoeg champagne op, en luidt het nieuwe jaar in met deze mooie champagne dial als NA :star2:?

P.s: kleine correctie m.b.t. de Zaratsu. Dat was het op dit model waarschijnlijk nog niet. Desalniettemin is het polijst- en brush werk van zeer hoge GS kwaliteit!

2 likes

Mooie prijsdaling naar €800,- :clap:t2:
Blijft hij binnen het forum?

1 like

Up!
Niemand voor deze mooie GS? Hij is nagelopen = onbezorgd dragen en genieten :clap:t3:

Up!
Een serieus bod kan altijd overwogen worden. Ik bijt niet

1 like

€750 !
Wie maakt me los?