TK: Grand Seiko SBGX093 - 9F61 Quartz - EUR 2150,-

Te koop:

De collectie wordt uitgedund…

Supercoole kast! Lekker sportief model met hoog anti-magnetisme specs. Draagt super door de perfecte maat.
Cleane plaat door ontbreken datum, mooi opgelegd GS logo. De plaat is echt diepzwart, heel mooi! Detailering en afwerking is a la GS perfect.

Horologe is in 2013 verkocht in Japan (JDM), maar begin 2020 zgan geïmporteerd (met nieuwe batterij). De staat is heel goed. Kast is perfect. Enkele kleine plekjes op de bezel, maar niets storends. Band ook weinig sporen. Ziet er echt strak uit. Het 9F quartz uurwerk loopt uiteraard perfect. Onderhoud is geloof ik over 46 jaar pas nodig…

Merk en model: Grand Seiko SBGX093
Diameter: 39 mm
Leeftijd: 2013
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Nov 2020 (Gekocht via HF)
Papieren, doos en eventuele accessoires: doos en papieren. (Omdoos (met deukje/scheurtje), doos, kussentje, rijstpapier, garantiepapieren (2x), instructieboekje,schakels).
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur afhalen in Amsterdam, verzekerd verzenden risico koper
Conditie (krassen, werking etc): hele mooie staat!
Soort uurwerk en kaliber: 9F61 HEQ, <10sec/jaar afw. Secondenwijzer slaat perfect op de indices.
Vraagprijs: 2150 euro. Geen ruil.

Voor de snelle beslisser MN strap erbij (1x op dit horloge gemonteerd)!

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Een aantal van de foto’s zijn van de vorige verkoper (met goedkeuring en de staat van het horloge is niet veel veranderd).
Laat weten als je nog ergens specifiek een foto van wilt.

34 likes

En daar gaat 'ie weer, omhoog!

3 likes

Genoeg likes, maar nog geen deal!

1 like

Nog steeds beschikbaar!

1 like

Wel interesse maar nog geen deal! Up!

1 like

Een nieuwe week, sla je slag!

Up, up, up, up!

1 like