TK: Grand Seiko SBGX093

Aangezien mijn Grand Seiko quartzmania een beetje doorgeslagen is, mag deze ook het nest verlaten. We gaan terug naar een set van drie om te wisselen.

In principe geen inruil, een andere GS quartz heeft wellicht kans van slagen maar verder niets.

Het betreft de SBGX093. Voor zover ik weet een model dat in de EU niet verkocht is. Opgevolgd door de SBGX293 die inmiddels ook uit de collectie is. Het mooie van deze variant is het rode opgelegde GS logo. Dat is bij de opvolger verdwenen.

Het is in ieder geval een horloge waarvan je niet snel een tweede tegenkomt in de EU.

Het horloge is door mij op maat gemaakt en in totaal een paar dagen gedragen. Staat is echt nieuwstaat. Sticker zit nog op de caseback.

Te koop:

Merk en model: Grand Seiko SBGX093
Diameter: 39mm maar draagt iets groter door de kastvorm
Leeftijd: 2013
Papieren, doos en eventuele accessoires: Geheel compleet met doos en papieren
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor afhalen maar verzenden kan natuurlijk.
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat, enkele dagen gedragen. Casebacksticker nog aanwezig.
Soort uurwerk en kaliber: GS quartz 9F61
Prijs: 2350 euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

25 likes

Als je op basis van mooie foto’s wil zien wat voor knaller het is, hier een linkje:

2 likes

Een mooi doordeweeks upje!

1 like

Een schopje omhoog voor hij naar de handel gaat!

Liefst geen inruil maar een fatsoenlijk bod is welkom.

1 like

On Hold

5 likes

sold