TK: Hamilton Boulton Mechanical (H13519561)

Te koop:

Ik wilde dit horloge al een tijd heel graag, maar hij is niet makkelijk te vinden. Begin december kwam hij langs voor een mooie prijs en ik sloeg toe. Binnengekregen en eigenlijk meteen geen klik. Hij is toch wat fors voor mijn krappe 17cm pols, en vergeleken met de rest van de collectie krijgt hij geen wrist time. Vandaar dat hij weg mag voor dezelfde scherpe prijs.

Merk en model: Hamilton Boulton Mechanical
Diameter: 34,5mm - 38mm
Leeftijd: december 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: december 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: kan beiden. Ophalen verdient de voorkeur. Verzenden op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Perfect. Een enkele keer gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Handwinder H-50
Vraagprijs: € 509,- (heb ik er ook voor betaald, listprice € 855.-)
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Up! Prijs nu slechts € 475,- voor deze lastig te krijgen, slechts een enkele keer gedragen, basically nieuwe Hamilton.

2 likes

Hij is er gewoon nog! :arrow_up: dan maar. En een price drop om mijn impulsaankopen eens goed af te straffen. € 450,- of een leuke ruil.

2 likes