TK Hamilton Jazzmaster Automatic

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop:

Merk en model: Hamilton Jazzmaster Automatic
Diameter: 40mm
Leeftijd: half jaar oud
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 2024
Factuur en/of certificaat: compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, omdoos, boekjes, factuur, originele lederen band met Hamilton gesp, originele RVS bracelet, donkerbruine lederen slls-band.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk, verzenden op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): 9/10, vast wat kleine haarlijntjes te vinden maar ik zie ze niet.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch H-10 met datumfunctie
Vraagprijs: €850,-
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild. :white_check_mark:

Een half jaar gelden via een ruil in bezit gekomen. Sindsdien in roulatie gedragen en enkele maanden terug de Hamilton bracelet en donkerbruin lederen slls-bandje erbij gekocht.
Prachtige champagnekleurige wijzerplaat met een comfortabele lederen band (die van slls dan… de lederen Hamilton band vind ik persoonlijk wat minder) en prettig dragende bracelet. Het uurwerk met gangreserve van 80 uur en een frequentie van 21600 houdt prima de tijd met een afwijking van ongeveer 2 seconden per dag.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes

Goed… €800,- dan!

Komt dus inclusief twee leren bandjes en een stalen bracelet

En zicht op het mechaniek

2 likes

Heb m’n oog op een ander horloge laten vallen. Iemand die me van deze af wil helpen? We halen er nog eens €20,- van af en gaan dus naar €780,- voor een horloge van zes maanden oud, meer dan full-set en bij hamiltonwatch.com betaal je €1095,-